.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مجرى اتوبان رشت-قزوين مورد ضرب و جرح قرار گرفت ‌

نماينده وزير راه و مجرى پروژه آزاد راه “رشت - قزوين” در محدوده کارگاه شرکت کوهسر از سوى 3 تن از اشرار منطقه مورد ضرب و جرح قرار گرفته و از ناحيه کتف و پشت به شدت آسيب ديد.
‌به گزارش ايسنا، مهندس جمشيد رسايى عصر روز گذشته، طبق روال جلسات هفتگى در حال بررسى مشکلات و مسايل پيش‌روى پروژه بود که حين عزيمت به منزل در منطقه 5/4 قطعه 5/3 الف آزادراه “رشت - قزوين” در محدوده کارگاه شرکت کوهسر مورد حمله اشرار منطقه قرار گرفت.
‌او پس از اين که در جريان اين حادثه مجروح شده بود، به بيمارستان منجيل و سپس به بيمارستان گلسار رشت انتقال يافت و مورد عمل جراحى قرار گرفت. در اين حال تحقيقات پليسى براى شناسايى ضاربان که متوارى شده‌اند، آغاز شده است و متهمان در حال حاضر تحت تعقيب پليس استان قزوين قرار دارند. ‌ در پى وقوع اين حادثه شاهدان عينى در خصوص ضرب و جرح مدير پروژه آزاد راه “رشت - قزوين” اظهار کردند: جلوگيرى از سوء استفاده‌هاى برخى ارزيابان زمين در منطقه خصوصا قطع دست اين 3 شرور در اين باره مهمترين انگيزه ضاربان بود.
‌مهندس جمشيد رسايى در گفت‌وگو با ايسنا در خصوص جزئيات اين حادثه گفت: تعدادى از افراد در قزوين به واسطه ارزيابى زمين در منطقه، علاوه بر دريافت پول از مردم منطقه از دولت نيز مبالغ اضافى اخذ کرده بودند که پس از کنترل و بازرسى موارد، با آزادسازى زمين‌ها، مردم متوجه سوء استفاده‌هاى صورت گرفته از خود شدند. ‌
او افزود: با شکايت مردم از اين افراد، مقام قضايى حکم جلب آنان را صادر کرد اما متهمان متوارى شده بودند.
‌مجرى آزاد راه رشت- قزوين گفت: ديروز طبق روال برنامه هميشگى در جلسه‌اى که براى بررسى مشکلات کار و کارگران در منطقه 5.4 قطعه 1.3 الف آزادراه رشت- قزوين برگزار کرديم، فردى با ناراحتى وارد جلسه شده و در حالى که مى‌گفت: “شما باعث صدور حکم جلب و آوارگى ما شده‌ايد”، با در آوردن چاقو در همان ابتدا دو ضربه به من وارد کرد.
‌مهندس رسايى خاطرنشان کرد: يکى از ديگر افراد شرور که همراه آن فرد آمده بود، با در آوردن چاقوى ديگرى چند ضربه ديگر به سمت راست من زد و متوارى شد.
‌او گفت: اين افراد با برنامه‌ريزى قبلى براى اين کار آمده بودند، چون بعد از اين که 20 دقيقه‌اى از ورودشان به جلسه گذشته بود، با به هم زدن کارگاه و فحاشى ناگهان به سمت من حمله‌ور شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.